Mi canal de youtube.

Seguidores

domingo, 5 de mayo de 2013

Prunus serrulata en Flor Vila Nova de Cerveira e injertos (9) Prunus serrulata in Vila Nova de Cerveira Flower and grafts (9)

Me pase una media hora fotografiando estos hermosos arboles y su floración curioso los vecinos de la calle donde están plantados me preguntaban para que eran las fotos y los vídeos, les explique que eran para mi blog y canal de Youtube, uno de estos vecinos hasta me ofreció que fotografiase su jardín, cosa que agradecí pero re use la invitación amablemente... quizás en otra ocasión...Bonavebe.


 Páseme unha media hora fotografando estes fermosos arbores e a súa floración curioso os veciños da rúa onde están plantados preguntábanme para que eran as fotos e os vídeos, explíquelles que eran para o meu blog e canle de Youtube, un destes veciños ata me ofreceu que fotografase o seu xardín, cousa que agradecín pero re use o convite amablemente... quizais noutra ocasión...Bonavebe.


 I spent half an hour photographing these beautiful flowering trees and curious neighbors planted the street where they were asking me for photos and videos, I explained that they were for my blog and Youtube channel, one of the neighbors until I offered to photograph it your garden, which I appreciated but kindly re use the invitation ... perhaps another time ... Bonavebe.







No hay comentarios:

Publicar un comentario